28 Mayıs 2009 Perşembe

Artvin Halk Eğitimi Merkezi yılsonu sergisini açıyor


Artvin Halk Eğitimi Merkezi yılsonu sergisine görkemli hazırlanıyor. Halk Eğitim Merkezi tarafından 2008- 2009 Öğretim yılında açılan el sanatları kurslarında üretilen elemeği göz nuru el işleri Artvin halkın beğenisine sunulacak.
changeTarget(document.getElementById("news_content"))
HEM yılsonu sergisi 28 Mayıs Perşembe (bugün) saat 15.30 Artvin Halk Eğitim Merkezi konferans salonunda törenle açılacak. Konu hakkında HEM Müdürü Efraim Ülker şunları kaydetti:"Sergimizin açılışı için kurum içinde kurs öğretmenleri ve kursiyerlerimizin özel gayretleriyle hazırlanmaya çalışılıyor. Bir yılın emeklerinin görsel sunumuyla yorgunluklarını atacaklar. Artvin halkının sergimize özel ilgi göstermelerini istiyorum. Halkımız sergiyi ilgiyle gezerek göz nuru el işlerin Artvin hanımlarının yetenekli ellerinden çıktığın görecektir. Sergide makine nakışları, ev mefruşatı, biçki-dikiş kurslarında yapılan bütün ürünler sergilenecektir. Ayrıca 2008–2009 öğretim yılında kurslarımıza katılan kursiyerlerimize sertifika töreni düzenlenecektir. İlk tören Gazi İlköğretim konferans salonunda protokolün katılımıyla sergi programı yapılacak. Ardından kurumumuzun Halk Eğitimi Merkezinin Halk Oyunları Topluluğu Artvin yöresinin oyunlarını oynayacak ve ardından Halk Eğitimi Merkezine gidilerek serginin kurdelesin törenle kesilecek. Üç gün açık kalacak sergiye, bütün halkımızı davet ediyorum." açıklamasında bulundu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder